søndag 27. november 2011

Go' JULESTEMNING !

Så... sakte, men sikkert nærmer vi oss desember. Idag var 1 adventsøndag ! tiden går så fort -Julaften som så mange ser frem til hvert år er her snart igjen ! jeg er all - about - christmas. Vanligvis begynner jeg juleforberedelsene i oktober, bare fordi jeg vil at jula skal vare så lenge som mulig ! men dette året er annerledes på ett vis. Julestemningen har ikke fanget meg helt. kanskje er det fordi høst feelingen fortsatt omfavner meg. Kanskje er det fordi student budskjettet begrenser julegave shoppingen. eller kanskje det er fordi jeg rett og slett ikke har tenkt så mye over at jula nærmer seg. Likevel ønsker jeg at førjulstiden skal være spesiell - og om ikke julestøvet har fortryllet meg inn i lilla & røde gledesbobler - så skal jeg gladelig være den som sprer litt julemagi rundt meg.. Derfor har lilleøster & meg satt igang med julebaking og julepynting. Idag har jeg fått gleden av å se et fantastisk JULESPILL på Intro - og fortsatt feiringen med julegløgg, pepperkaker, mandariner, julemusikk & fantastisk gode mennesker, hos debbi & meg. & egentlig er dette mye gøyere - å skape litt magi i hverdagen !


















God adventstid <3 !

1 kommentar: